FFXIII

As much as we hate to admit it, we don't all play MMO's 24/7...

Moderators: Kashak, Spyder, Secro

shamiona
WoW Officer
WoW Officer
Posts: 183

Re: FFXIII

Post#31 » 27 Mar 2010, 10:50

about to go into chapter 12... gonna grind gran pulse until ive got atleast 3 roles maxed out
use the parts to get 3x more xp with upgrades secro
Image

shamiona
WoW Officer
WoW Officer
Posts: 183

Re: FFXIII

Post#32 » 28 Mar 2010, 12:01

finished... final boss was cake
Image

User avatar
Xerosin
The Patient
The Patient
Posts: 319

Re: FFXIII

Post#33 » 29 Mar 2010, 10:38

grats, what about side quests/missions?

I'm up to the first boss in Chap 12.

And damn Barthendilus at the end of chap 11 was a bitch, most attempts at him than anything so far.
WoW: Kirosan - 85 Mage | Reiiku - 80 Priest | Sensha - 85 Warrior | Risaka - 85 Shaman
SC2: Xerosin#530
------------------------------------------------------------------------------------------
                     "Help me, I broke apart my insides"

shamiona
WoW Officer
WoW Officer
Posts: 183

Re: FFXIII

Post#34 » 29 Mar 2010, 12:19

got up to mission 51 before i ragequit... things multicasting aeroga is not fun
Image

User avatar
Fitz
Guild Officer
Guild Officer
Posts: 2813

Re: FFXIII

Post#35 » 01 Jul 2010, 12:59

Necro post :P

Anyone who has finished this got a copy on PS3 they want to sell off cheap?
Just joined the 21st century and bought myself a 46inch Sony Bravia LCD and got a free ps3 with it. Also if you have any other recommended games you want to clear out lemme know :)

User avatar
Maedhlyn
Epic!
Epic!
Posts: 1529
Contact:

Re: FFXIII

Post#36 » 01 Jul 2010, 16:38

Fitz wrote:Necro post :P

Anyone who has finished this got a copy on PS3 they want to sell off cheap?
Just joined the 21st century and bought myself a 46inch Sony Bravia LCD and got a free ps3 with it. Also if you have any other recommended games you want to clear out lemme know :)

Ahaha, I did the same. Though we already had a ps3, I just needed the tv to go with it. Got my free ps3 yesterday so hopefully I can eBay it for a good price ^_^
Sig.

User avatar
Secro
Site Admin
Site Admin
Posts: 13987

Re: FFXIII

Post#37 » 04 Jun 2012, 15:49

I started this up again - gonna fucking finish it!! RAWR!
Steam: MrSecro | PSN: Secro

User avatar
Fitz
Guild Officer
Guild Officer
Posts: 2813

Re: FFXIII

Post#38 » 04 Jun 2012, 17:19

Secro wrote:I started this up again - gonna fucking finish it!! RAWR!


LOL I never got around to it..im on some flying military ship..will get back to it one of these days.. then gotta play FFXIII-2

User avatar
Mooney
Guild Master
Guild Master
Posts: 469

Re: FFXIII

Post#39 » 04 Jun 2012, 22:04

ff13 - 2

well we may as well use up all of these levels our art team made

and if u want the ending, better get ready to buy some dlc

its also hella short

User avatar
Secro
Site Admin
Site Admin
Posts: 13987

Re: FFXIII

Post#40 » 04 Jun 2012, 22:27

lol really? oh well. is it any fun at least?
Steam: MrSecro | PSN: Secro

User avatar
Mooney
Guild Master
Guild Master
Posts: 469

Re: FFXIII

Post#41 » 04 Jun 2012, 22:56

the combat is an improvement of ff13

the story is .... okay, if you dont take it too seriously

i had some fun with it, but final fantasy is on a downward slope

User avatar
Fitz
Guild Officer
Guild Officer
Posts: 2813

Re: FFXIII

Post#42 » 05 Jun 2012, 07:51

Mooney wrote:but final fantasy is on a downward slope


+1

Bring back the original nes/snes series..up to about FFVII was hella awesome..

or something like Secret of Mana or Chrono trigger..now those shouldve just been tagged with a FF* title.

User avatar
Mooney
Guild Master
Guild Master
Posts: 469

Re: FFXIII

Post#43 » 05 Jun 2012, 10:10

i just want a fucking kingdom hearts 3 (yes im one of those guys)

User avatar
Fitz
Guild Officer
Guild Officer
Posts: 2813

Re: FFXIII

Post#44 » 05 Jun 2012, 13:52

Mooney wrote:i just want a fucking kingdom hearts 3 (yes im one of those guys)


There was a KH2? :roll:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron

Login  •  Register